Poranna kawa w SAR

Poranna kawa w SAR

?Marketing HR ? nowa moda czy >>być albo nie być<< w biznesie??. 3 marca (środa) o godz. 9:30 ? 11:00, w siedzibie SAR. Mamy przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie z cyklu ?Poranna Kawa w SAR? ? tym razem kadrę zarządzającą, dyrektorów HR i szefów działów, którzy poszukują doświadczonej kadry, nowych talentów oraz chcą poznać nowe trendy w branży. Panel dyskusyjny dotyczący wykorzystywania marketingu do budowy strategicznej pozycji HR w firmie, który poprowadzi Katarzyna Grzybowska-Tomaszek i Radek Miklaszewski.

Mamy przyjemność zaprosić na kolejne spotkanie z cyklu ?Poranna Kawa w SAR? ? tym razem kadrę zarządzającą, dyrektorów HR i szefów działów, którzy poszukują doświadczonej kadry, nowych talentów oraz chcą poznać nowe trendy w branży. Panel dyskusyjny dotyczący wykorzystywania marketingu do budowy strategicznej pozycji HR w firmie, który poprowadzi Katarzyna Grzybowska-Tomaszek i Radek Miklaszewski.

Katarzyna Grzybowska-Tomaszek jest twórcą marki HUMAN TO BUSINESS, menedżer, coach i konsultant. Towarzyszyła zarządom międzynarodowych organizacji w budowaniu i rozwoju ich kapitału ludzkiego. Zrealizowała wiele projektów Executive Search, szereg bilansów kompetencji oraz procesów coachingowych dla kadry zarządzającej. Wspiera ludzi w zarządzaniu sobą i wyzwalaniu energii do działania. Przez 8 lat uczestniczyła w budowaniu międzynarodowej firmy konsultingowej, pełniąc w niej na ostatnim etapie funkcję Partnera Zarządzającego. Posiada doświadczenie w rozwoju biznesu i sprzedaży b2b.

Radek Miklaszewski zdobywał swoje doświadczenie pracując dla wielu polskich i międzynarodowych marek. Przez lata pracował w czołowym domu mediowym OMD, gdzie odpowiedzialny był za rozwój i współpracę zagraniczną. Współtworzył i organizował szkolenia strategicznego planowania mediów. W grupie TBWA zarządzał polskim oddziałem agencji. W ostatnim czasie był partnerem i współwłaścicielem grupy WALK. Wspierał i współorganizował konkursy stowarzyszenia EFFIE i MEDIA TRENDY (obecnie INNOVATION AD) oraz był członkiem jury EFFIE w Polsce i EFFIE EUROPE. Były członek zarządu Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR. Jesienią 2015 dołączył do HUMAN TO BUSINESS jako Business Partner odpowiedzialny za rozwój kategorii „360 ? komunikacja marketingowa”, która jest naturalnym połączeniem wiedzy i dotychczasowego doświadczenia zawodowego.

Z powodu ograniczonej liczby miejsc prosimy o potwierdzenie swojej obecności do 23 lutego 2016 r.:

Maria Czardybon maria.czardybon@sar.org.pl